Среда, Декабрь 7, 2016
Домой > Новости > Телеканал холдингу «Вести Украина» UBR змінив власників, директора і програмну концепцію

Телеканал холдингу «Вести Украина» UBR змінив власників, директора і програмну концепцію

8 жовтня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення переоформила ліцензію ТОВ «ЄС продакшен груп» на супутникове мовлення під логотипом UBR. Телеканал змінив власника, директора, склад редакційної ради, програмну концепцію та зафіксував у ліцензії нове візуальне зображення свого логотипа.

Як відомо, телеканал UBR входить до складу медіахолдингу «Вести Украина» (у минулому — «Мультимедіа інвест груп»), власником якого себе раніше називав Ігор Гужва, але, за даними багатьох джерел, інвестором холдингу виступав і виступає Олександр Клименко.

Офіційно власником каналу UBR (ТОВ «ЄС продакшен груп») раніше було київське ТОВ «Мультимедіа інвест груп». Нині власниками стали київське ТОВ «Айджи медіа Україна» (частка 99%) і київське ТОВ «Медіа інвест плюс» (частка 1%).

При цьому серед пов’язаних осіб UBR досі фігурує Ігор Гужва. У каналу такі пов’язані особи:

Компанія «Недермен Лімітед» (Nedermen Limited), Кіпр;

Тетяна Віталіївна Александрова, громадянка України;

ТОВ «ТРК «Стильне радіо»», м. Мелітополь;

ТОВ «ТРК «Нота»», м. Харків;

ТОВ «ТРК «Онікс»», м. Харків;

ТОВ «ТРК «Дивосвіт»», м. Київ;

ТОВ «Нові-медіа», м. Київ;

Компанія Медіа Холдінг Вєсті Україна Лтд (Media Holding Vesti Ukraine Ltd), Кіпр;

Ігор Анатолійович Гужва, громадянин України;

ТОВ «Діджітал Десіжінс», м. Київ.

Директором телеканалу UBR замість Ігоря Гужви став Юрій Кундос. Він же замінив пана Гужву і в складі редакційної ради. Таким чином, до редакційної ради каналу входять: Юрій Кундос, Максим Зур’ян, Юлія Кугітко, Андрій Канівець, Олександр Яровий, Богдан Мяновський.

У програмній концепції каналу удвічі побільшало програм власного виробництва (стало понад 21 година на добу) та національного продукту (стало 24 години на добу), зник іноземний продукт.

Формат каналу змінився з просвітницько-інформаційного з фільмопоказом на інформаційний: збільшився майже удвічі обсяг інформаційно-аналітичних і публіцистичних програм ( до 13,5-14 годин на добу), з’явилися культурно-мистецькі програми по вихідних (26 хвилин на добу), зменшився обсяг науково-просвітницьких програм з 10 годин на добу до 40 хвилин — 1 години 20 хвилин на добу, збільшився обсяг розважальних і музичних програм з 10-20 хвилин до 50 хвилин на добу, зник фільмопоказ, якого було 1-1,5 година на добу.

Члени Нацради зауважили, що дозволили телеканалу змінити програмну концепцію та формат, оскільки йдеться не про обмежений частотний ресурс, як аналогове чи цифрове ефірне мовлення, а про супутникову ліцензію. Як відомо, Нацрада відмовляє телеканалу «112 Україна» в зміні програмної концепції його цифрових ефірних ліцензій, а радіостанціям, які придбав холдинг «Вести Украина», Нацрада відмовляє в переоформленні під формат «Радио Вести».

Коментуючи переоформлення ліцензії UBR, прес-служба медіахолдингу «Вести Украина» нагадує, що у 2015 році рада директорів медіахолдингу «Вести Україна» вирішила зосередитися на розвитку телеканалу UBR і затвердити нову концепцію. Як зазначається, переоформлення ліцензії стало важливим етапом на шляху до оновлення та подальшого розвитку телеканалу.

Нагадаємо, на початку 2015 року телеканал UBR оновив сітку мовлення та графічне  оформлення.  З 13 січня на UBR випуски новин почали виходити щопівгодини. Канал також заявив, що планує посилити свій  інформаційний блок за рахунок  оперативних онлайн трансляцій з місць подій та  частоти трансляцій новинних блоків, що оновлюються у режимі реального часу.

«Телекритика»

О авторе Виталий

Автор и ведущий этого проекта. Проект основан только на энтузиазме и не преследует никаких коммерческих целей. Желающие стать автором, помочь в размещении и подборке новостей, развитии и продвижении проекта - добро пожаловать! Пишите мне на почту. Мое мнение часто может не совпадать с мнением автора опубликовавшего материал на стороннем ресурсе.

Так же просмотрите

Логунов

Вместо телеканала UBR в Украине вскоре появится Вести TV

Издатель бесплатной общественно-политической газеты Вести Игорь Гужва стал собственником и генеральным директором UBR. До конца года …